تصفیه آب تایوانی 24 ولت

برای تصفیه آب تایوانی 24 ولت و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

سبد خرید شما خالی است.

۱۹۴,۰۰۰ تومان–۲۱۰,۰۰۰ تومان

آدابتور برق دستگاه تصفیه آب خانگی داری ولتاژ 24 و‌ جریان 1,2 آمپر است و این قابلیت را دارد تا بر روی انواع دستگاه تصفیه آب قرار گیرد.

آدابتور یا ترانس یکی از ملزومات تصفیه آب خانگی میباشد، ترانس اولین قطعه ای است که برق وارد آن میشود و وظیفه این قطعه تبدیل برق 220 ولت به برق 24 ولت است.

این ترانس اورجینال و ساخت تایوان می باشد و برای تمامی دستگاه های تصفیه آب خانگی قابل استفاده است.

البته در دستگاه تصفیه آب نیمه خانگی از ترانس 24 ولت استفاده میشود، علت  تبدیل برق این است که تمام قطعات برقی مانند پمپ ، سوییچ های فشار بالا، سوییچ فشار پایین و … در دستگاه تصفیه آب با این ولتاژ برق کار میکنند
ترانس ها دائما به برق وصل هستند بنابراین باید کیفیت لازم را داشته باشند چرا که مواردی از آتش گرفتن آنها مشاهده شده و همچنین در زمانهایی مثل مسافرت ، از پریز برق خارج کنید .

معمولا حداکثر میزان آمپر برق تولیدی ترانس، 1.

2 آمپر است زیرا پمپ و شیر برقی حدود 0.

7 آمپر برق مصرف میکنند .

اگر ترانس کیفیت پایینی داشته باشد و آمپر کافی را نتواند تولید کند، عملکرد شیر برقی و پمپ دچار اختلال میشوند و بخوبی نمی توانند عمل کنند و ترانس نیز بسیار داغ خواهد شد که باعث سوختن آن میشود.

معمولاً در مواقعی که مسافرت هستید و یا به هر دلیلی از تصفیه آب استفاده نمیکنید بهتر است که دستگاه را از برق خارج کنید.

این آداپتور ساخت تایوان است و دارای کیفت مناسب برای دستگاه های تصفیه آب خانگی می باشد اگر به دنبال یه آداپتور با کیفیت و قیمت مناسب هستید این مورد می تواند نیاز شما را برطرف کند.

در صورت هرگونه سوال و یا سفارش تلفنی می توانید از طریق شماره تلگرام تصفیه آب ۰۹۱۳۹۷۰۶۶۵۰  و یا ایمیل info@abgovara.

com با کارشناسان تصفیه آب گوارا در ارتباط باشید.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

دیدگاه شما *
نام
ایمیل

Δ
"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد
Δ

شیر برقی
شیر برقی 24 ولت تصفیه آب خانگی مدل فیتینگی _سوکتی

شیر برقی
شیر برقی خانگی مدل رزوه ای_سوکتی

آداپتور
آداپتور 24 ولت دستگاه تصفیه آب خانگی

شیر برقی
شیر برقی 220 ولت نیمه صنعتی کتابی مدل YCSM3105-3

انواع پمپ و متعلقات
دیافراگم هد یا کلگی پمپ تصفیه آب

شیر برقی
شیر برقی تصفیه آب خانگی مدل رزوه ای

پمپ
پمپ نیمه صنعتی سافت واتر (Soft Water) مدل YT-2000

انواع پمپ و متعلقات
هد پمپ دستگاه تصفیه آب کمفلو (Kemflo) تایوان
مشاوره و سفارش محصول: ۰۳۵۳۲۳۳۶۱۰۹
ساعات پاسخگویی :
روزهای شنبه تا چهارشنبه ۹ الی ۱۷
روز پنجشنبه ۹:۰۰ الی ۱۳
مرکز تخصصی فروشگاه آب گوارا در ایران، با داشتن سالها تجربه در حوزه دستگاه های تصفیه آب خانگی، با بهترین تصفیه آب و در عین حال با نازلترین قیمت و همچنین جهت آسایش و رضایتمندی هموطنان عزیز و رفاه حال مشتریان، بیشتر بدانید…
نام خانوادگی*

کد تایید *

چگونه می توانم به شما کمک کنم؟?

کد تایید *

نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

آدرس ایمیل *

گذرواژه *

نام *

ایمیل (دلخواه)

نام خانوادگی*

کد تایید *

عضویت

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب تایوانی  24 ولت تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها