تصفیه آب تانک پک

برای تانک پک و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

سایر برندها

مجهز به شیر برداشت اهرمی باکیفیت بالا  

مجهز به شیر میکس برای تنظیم املاح آب خروجی

مجهز به فیلتر پست کربن درجه 1 ارگانیک که قابلیت جذب بالایی دارد

 مجهز به قطع‌کن هوشمند فشار بالا؛ خاموش‌ کردن هوشمند پمپ هنگام پرشدن مخزن

مجهز به قطع‌کن هوشمند فشار پایین؛ خاموش‌ کردن هوشمند پمپ هنگام قطع شدن آب ورودی دستگاه

اتصالات فیتینگی به جهت آب‌بندی بهتر و سهولت در نصب و تعویض

دارای مخزن آنتی‌باکتریال و ضد جلبک

پمپ تصفیه قوی و با صدای کم

کشور تایوان یکی از کشور هایی است که شرکت‌های زیادی در آن به تولید دستگاه‌های تصفیه آب مشغولند و دستگاه‌های با کیفیتی تولید می‌کنند.

بسیاری از برندهای تایوانی قطعات محصولات مختلف خود را به کشورهای مختلف می‌فرستند تا مونتاژ محصول در کشور های دیگر انجام شود.

ایران نیز مونتاژ این دستگاه‌ها را انجام می‌دهد و بسیاری از دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی TankPak در ایران مونتاژ و تولید می‌شوند.

 دستگاه تصفیه آب خانگی تانک پک ساخت شرکتTANKPAK تایوان می‌باشد که در ایران مونتاژ می‌شود.

برند تانک پک سازنده، مخزن‌هایی باکیفیت و مقاومت بالا بوده و از این‌ رو در جهان بسیار مشهور می‌باشد.

اجزای به‌ کار رفته در دستگاه تصفیه تانک پک، دارای کیفیت بالا و استانداردهای لازم بوده و به همین علت لوازم و قطعات جانبی آن به‌ راحتی یافت شده و تعمیرات این دستگاه نیز آسان است.

مخزن دستگاه تانک پک در مقابل تکثیر جلبک‌ها و باکتری‌ها و میکروب‌ها مقاوم می‌باشد.

اگر به دنبال یک دستگاه با فیلترهای استاندارد و کیفیت بالا با قیمت مناسب هستید، بررسی این دستگاه برای خرید را در دستور کار خود قرار دهید.

دستگاه تصفیه آب تانک پک دارای ۷ مرحله فیلتراسیون می‌باشد که به شرح زیر می‌باشد:

برخی مناطق آب مصرفی اسیدی دارند.

فیلتر قلیایی به دلیل ساختار ویژه‌ای که دارد، سرشار از مواد معدنی مفید برای بدن انسان می‌باشد و خاصیت قلیایی به آب می‌بخشد.

این فیلتر سبب افزایش PH آب می‌شود.

آب قلیایی بیماری‌های گوارش و رفلاکس معده را از بین می‌برد، چربی‌ها و اسیدهای موجود در بدن را حذف می‌نماید، حذف قند و کلسترول در بیماران دارای دیابت انجام می­‌دهد، فشارخون را تنظیم می­‌کند و سیستم ایمنی را تقویت می­‌کند.

مخزن به‌ کار رفته در دستگاه تصفیه تانک پک را یکی از بهترین مخازن می‌توان به شمار آورد، زیرا مخازن تانک پک مقاوم در برابر رشد و تکثیر انواع باکتری‌ها و میکروب‌ها و جلبک‌ها می‌باشند.

مخزن تانک پک از سه‌لایه ساخته شده است که لایه درونی آن استیل و روکش پلاستیکی می‌باشد.

وجود علامت حک شده made in taiwan بر روی هوزینگ دستگاه تصفیه آب تانک پک نشان از اصل بودن این دستگاه است.

پمپ به‌ کار رفته در دستگاه تانک پک نیز دارای عبارت حک شده made in taiwan است.

مونتاژ در ایران انجام شده و هزینه آن به دلیل وارد کردن قطعه به جای خود محصول، مناسب‌تر می‌باشد.

دارای سنسورهای مختلف و کاربردی می‌باشد.

دارای شیر برداشت اهرمی خوب و با کیفیت می‌باشد.

دارای مخزن‌های استیل و با کیفیت است.

دارای محفظه‌ها و فیلتر‌های محکم و درجه یک می‌باشد.

تصفیه آب به طور کامل و مناسب برای آشامیدن انجام می‌شود.

کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسبی دارد.

اگر برای منزل خودتان به یک دستگاه تصفیه آب نیاز دارید، می‌توانید برای خرید به سایت مدرن تکنیک که یکی از نمایندگی‌های فروش معتبر این دستگاه می‌باشد، مراجعه کنید.

شما می‌توانید بهترین دستگاه‌های تصفیه آب را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مدرن تکنیک خریداری کنید.

محصولات مرتبط

 

 

نحوه نصب: زیرسینکی

تعداد فیلتر: 7 عدد

سیستم فیلتراسیون: اسمز معكوس

ظرفیت: 8 لیتر آب تصفیه شده در ساعت

درصد حذف ناخالصی: 99%

 

با پیشرفت تکنولوژی و شرایط کنونی جامعه، مردم ترجیح می‌دهند خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام دهند که برخی از مزایای خرید اینترنتی عبارتند از :

تنوع محصولات بسیار بالاتر است.

می توان اطلاعات بسیار جامع‌تر و دقیق‌تری را نسبت به خرید حضوری از محصول به دست آورد.

امکان مقایسه قیمت در فروشگاه‌های اینترنتی به راحتی وجود دارد و می‌توان برای خرید یک محصول بدون نیاز به صرف انرژی و زمان زیاد قیمت فروشگاه‌های مختلف را بررسی نمود.

فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی مدرن تکنیک نیز در همین راستا اقدام به ارائه محصولات خود به صورت غیر حضوری و اینترنتی نموده است.

این اقدام برای رفاه بیشتر مشتریان و کاهش رفت و آمد برای جلوگیری از گسترش بیشتر ویروس کرونا راه‌اندازی شده است تا رضایت هر چه بیشتر مشتریان گرامی فراهم گردد.

چرا مردن تکنیک ؟!

شرکت مدرن تکنیک با همکاری معتبرترین واردکننده‌ها و سازندگان، تلاش می‌کند تا محیطی را فراهم آورد که تجربه دلپذیری از خرید را برای مشتریان خود ایجاد نماید.

شرکت مدرن تکنیک با حذف واسطه‌ها و ارتباط مستقیم با مشتریان و درک اهمیت بالای قیمت‌گذاری، همواره تلاش می‌کند تا پایین‌ترین قیمت‌ها را به همراه بالاترین کیفیت و خدمات متنوع ارائه نماید.

شرکت مدرن تکنیک یک بازار آنلاین تخصصی در حوزه دستگاه تصفیه آب، قطعات یخچال، دستگاه تصفیه هوا، و مواد شوینده است که با بهره بردن از متخصصان و کارشناسان ویژه و مجرب تمام تلاش خود را می‌کند که تنها کالاهای با اصالت به همراه اطلاعات دقیق هر محصول را به مشتریان خود ارائه نماید.

شرکت مدرن تکنیک همواره نهایت تلاش خود را در جهت بالا بردن کیفیت ارائه کالا و خدمات در جهت هر چه دلپذیرتر شدن تجربه خرید مشتریان خود به کار می‌گیرد.

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تانک پک تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها