تصفیه آب آکواریوم

برای تصفیه آب آکواریوم و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

خانه – سلامتی و بهداشت – 100%تامین آب آکواریوم از دستگاه تصفیه آب خانگی
تامین آب آکواریوم از دستگاه تصفیه آب خانگی   تفاوت […]

 
یکی از دغدغه‌های افرادی که آکواریوم دارند تمیز نگه‌داشتن آب آکواریوم‌ها به نحوی است که آب از سلامت کافی برای زیست ماهی‌ها برخوردار باشد، برای تأمین این آب سالم ۲ چالش در پیش روی ما قرارگرفته است :
برای اینکه آب آکواریوم همیشه شفاف و تمیز و بدون فضولات و پسماندهای معلق در آب باشد، تنها راه استفاده از فیلترهای دستگاه تصفیه آب آکواریوم است، افراد باتجربه درزمینهٔ آکواریوم این موضوع را می‌دانند که نگهداری از ماهی‌ها در آکواریوم بدون فیلترهای این‌لاینی تصفیه املاح آب مخصوص این کار غیرممکن است.

اما زمانی که آب تازه باید به آکواریوم اضافه شود و یا زمانی که آب آکواریوم باید عوض شود از کجا می‌توان این آب را تأمین نمود؟ آیا هر نوع آبی را می‌شود استفاده کرد؟ قطعاً پاسخ ما به این سؤال منفی است، چراکه ماهی‌ها و به‌خصوص ماهی‌های آکواریوم آب شیرین به‌شدت نسبت به آب حساس هستند و وجود املاح در آب می‌تواند برای آن‌ها بسیار خطرناک و کشنده باشد.

به آب‌لوله‌کشی شهری برای اینکه گندزدایی شود و میکروارگانیسم‌های آن از بین برود دوز مشخصی از کلر اضافه می‌گردد، این کلر برای ماهی‌ها حتی ماهی‌های مقاوم مانند ماهی قرمز بسیار سمی و مرگبار است، متأسفانه تمام این کلر حتی با ماندن طولانی‌مدت نیز از بین نمی‌رود.

علاوه بر کلر مواد شوینده، سموم و سایر املاح مانند جیوه ، آرسنیک، نیترات، نیتریت و ….

نیز در آب‌لوله‌کشی شهری موجود است که همگی برای ماهی‌ها مرگبار و مضر هستند.

برای اینکه بتوان از همین آب برای آکواریوم استفاده نمود، ابتدا باید تمامی املاح و ذرات را از آب جدا و حذف کرد و برای این کار نیز تنها راه کاربردی و کم‌هزینه استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس است.

دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس یا همان RO می‌تواند تا قطر ۰٫۰۰۰۱ میکرون و با دقت ۹۹ درصد آب را تصفیه کند و کلر و تمامی ذراتی که در بالا از آن‌ها صحبت شد را حذف نماید.

افرادی که دستگاه تصفیه آب خانگی به روش اسمز معکوس خریداری می‌کنند، درواقع با یک خرید به ۲ هدف می‌رسند یکی اینکه برای شرب همیشه آب سالم و بدون املاح در اختیاردارند و از سوی دیگر از آب تصفیه‌شده توسط دستگاه می‌توانند برای تأمین آب آکواریوم خود استفاده کنند.

میزان املاح موجود در آب را سختی آب و یا TDS میگوییم و درواقع دستگاه‌های تصفیه آب به روش RO با حذف املاح میزان سختی آب را به‌شدت کاهش می‌دهند، هرچه میزان سختی کاهش پیدا کند عدد TDS نیز به عدد صفر بیشتر نزدیک می‌شود.

TDS و یا سختی مناسب برای آکواریوم‌ها عددی بین ۷ تا ۲۰ است.

این امکان وجود دارد ولی حتماً باید قبل از هر اقدامی موضوع توسط کارشناس متخصص درزمینهٔ دستگاه‌های تصفیه آب بررسی گردد و نتیجه یکی از ۳ حالت زیر خواهد بود:
 
 
فهرست مطالب
سلامتی و بهداشت
تصفیه آب,سلامتی و بهداشت

نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید.

فهرست مطالب
بازگشت به بالا
021-33121212
0922-4581754
info@tasfiehmarket.

com
تهران، 
پاسخ به پرسشهای متداول
امکان پرداخت در محل
شرایط و مقررات فروشگاه
حفظ حریم خصوصی
همکاری با سازمان‌ها
مشاوره هوشمند آنلاین
تماس با ما
درباره ما
دستگاه تصفیه آب خانگی
دستگاه تصفیه آب صنعتی
دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی
قطعات دستگاه تصفیه آب
فروشگاه اینترنتی تصفیه مارکت بهترین بستر برای خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب مورد نیاز شما در ایران است .

“اصل بودن کالا ، “گارانتی بازگشت وجه” ، ” ارسال سریع” و “مشاوره تخصصی” از ویژگی های مهم و اساسی در تصفیه مارکت از نخستین روز تأسیس بوده و تمام سعی خود را کرده تا به آن پایبند باشد .

تصفیه مارکت سعی بر آن دارد که روزانه بر تعداد محصولات و تنوع آن بیفزاید تا بتواند نیاز همه ی افراد با هر نوع سلیقه را در خرید محصولات حوزه سلامت و بهداشت در بستر اینترنتی مرتفع کند.

تمامی کالاها و خدمات حسب مورد دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیتهای این سایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

با دستگاه تصفیه آب تصفیه مارکت، همیشه آب رو سالم بنوش ! تصفیه مارکت ، قدمی به سوی سلامتی.

فهرست مطالب

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تصفیه آب آکواریوم تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها