ترتیب تعویض فیلتر تصفیه آب

برای ترتیب تعویض فیلتر تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

همان‌طور که می‌دانید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در ایران از سیستم اسمز معکوس یا همان روش Reverse Osmosis System بهره‌مند است.

در این دستگاه‌ تصفیه آب سه فیلتر به صورت عمودی در محفظ‌‌های پایین دستگاه تصفیه آب و سه، چهار و یا پنج فیلتر نیز در بالای دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل به صورت افقی و کپسول مانند تعبیه شده است که تمام این فیلترها را مراحل فیلتراسیون تصفیه آب خانگی می‌نامند.

هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب و نگهداری آب تصفیه کن خانگی استاندارد و مناسب زیاد نیست، به خصوص بهترین مارک‌های دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی که برای رقابت در بازار جهانی و بازار تصفیه آب ایران نیاز به ارائه قیمت فیلتر تصفیه آب به صورت کاملا مقرون به صرفه و اقتصادی دارند.

قطعا در مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران مدل‌ها و برندهای معتبر زیادی مشاهده نموده‌اید، اما اصولی‌ترین دستگاه تصفیه آب که ترتیب صحیح مراحل فیلتر آب شیرین کن خانگی را رعایت نموده باشد، کدام دستگاه است؟ امروز به بررسی ترتیب قرار گرفتن فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی می‌پردازیم، تا اطلاعات شما عزیزان در این زمینه افزایش یابد.

همچنین شما عزیزان پس از اطلاع از مراحل تصفیه آب خانگی می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت دستگاه تصفیه آب از مشخصات فنی انواع تصفیه آب خانگی تایوانی اطلاع پیدا نموده و به بررسی آنها بپردازید.

یک سیستم اسمز معکوس معمولا به صورت دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای، دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای یونیزه قلیایی و یا دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز یا لامپ یو وی دار به فروش می‌رسد.

در تمام این چند مدل ذکر شده، ترتیب قرار گرفتن فیلتر تصفیه آب هم در زمان انتخاب و خرید دستگاه تصفیه آب و هم در زمان تعویض فیلتر آب تصفیه کن اهمیت فراوانی دارند.

همچنین بسیار مهم است که شما بدانید عملکرد هر مرحله را بدانید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

پک کامل فیلتر تصفیه آب در انواع تصفیه کننده آب خانگی به ترتیب زیر می‌باشند:
فیلتر پلی پروپیلن همیشه در انواع دستگاه‌های تصفیه آب خانگی در مرحله اول فیلتراسیون دستگاه قرار می‌گیرد.

فیلتر pp در سایز 10 اینچ و با کد sc-10-5 به فروش می‌رسد و از بهترین مارک‌های این فیلتر تصفیه آب خانگی می‌توان به فیلترهای سه گانه تصفیه آب cck اشاره نمود.

فیلتر پلی پروپیلن خانگی در واقع از الیاف بسیار فشرده پنبه تولید می‌گردد و وظیفه جلوگیری از عبور املاح درشتی که با چشم قادر به دیدن آن هستیم را، بر عهده دارد.

رسوبات آب همچون ماسه، گل و لای و زنگ لوله گالوانیزه که در لوله کشی ساختمان موجود است، همه از املاح مضری هستند که منجر به بروز سنگ کلیه در بدن انسان می‌گردند و این فیلتر از وجود این املاح در آب آشامیدنی شما جلوگیری خواهد نمود.

پیشنهاد می‌کنیم برای اطلاعات بیشتر مقاله تصفیه آب سنگ کلیه را مطالعه نمایید.

ابعاد املاح درشتی که توسط فیلتر شماره یک تصفیه آب حرفه ای شما حذف می‌شوند 5 میکرون است.

دومین مرحله از فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی به نام کربن اکتیو گرانول فعال می‌باشد.

فیلتر کربن فعال تصفیه کن آب خانگی می‌تواند املاح مضری همچون کلر و مواد جانبی آن، نظیر کلرامین را حذف و تصفیه نماید.

کربن اکتیو دارای دانه‌های کربن است که با آزاد سازی یون‌های مثبت و منفی کلر را جذب می‌کند.

در دستگاه تصفیه آب اصلی و اورجینال کربن ساخته شده از کربن گیاهی و پوسته نارگیل خواهد بود که این موضوع را از فروشگاه تصفیه آب در تهران که خریداری می‌کنید پرس و جو نمایید.

البته در حال حاضر خرید آنلاین دستگاه تصفیه آب بسیار فراگیر شده و فروشگاه اینترنتی تصفیه آب تصفیه آسا یکی از برترین مراکز خرید دستگاه تصفیه آب خانگی در سراسر تهران کرج البرز و سراسر ایران محسوب می‌گردد.

فیلتر شماره 3 تصفیه آب، کربن فشرده یا کربن بلاک نام دارد و یک فیلتر استوانه‌ای در سایز 10 اینچ است که در حوزینگ سوم تصفیه آب خانگی شما قرار می‌گیرد.

این فیلتر شماره سه مکمل فیلتر شماره 2 تصفیه آب است و مواد جانبی کلر و کلرامین را تصفیه می‌نماید.

طبیعتا امکان عبور کلر از مرحله دوم تصفیه آب وجود دارد، اما مرحله سوم از عبور این املاح جلوگیری می‌کند.

عملکرد دیگر فیلتر سوم تصفیه کننده آب خانگی نیز، محافظت از فیلتر ممبران تصفیه آب است که در مرحله چهارم قلب اصلی دستگاه را تشکیل می‌دهد.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب در سه فیلتر تصفیه آب cck هر چهار الی شش ماه انجام می‌گیرد.

فیلتر ممبران تصفیه آب، اصلی‌ترین موضوع در بحث تصفیه آب خانگی است.

این فیلتر توانایی حذف املاح بسیار ریز مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد.

این املاح نظیر آلومینیوم، نیترات، نیتریت، آرسنیک و… است که ضررهای زیادی برای بدن انسان دارند.

برای مثال نیترات یک ماده بسیار سرطان‌زا است و آلومینیوم باعث آلزایمر در بدن انسان می‌شود و سلامت انسان را به خطر خواهد انداخت.

پس از حذف این املاح مضر و خروج آنها به پساب فاضلاب، آب زلال و پاکیزه خروج پیدا نموده و به مراحل پنجم پست کربن و فیلتر مینرال معدنی ساز و فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی در مرحله هفتم می‌رود و در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرد.

فیلتر پست کربن بو و طعم و رنگ آب آشامیدنی را بهبود می‌بخشد و فیلتر مینرال معدنی ساز نیز در مرحله ششم املاح معدنی مفید مورد نیاز بدن انسان را به آب آشامیدنی تصفیه شده، باز می‌گرداند.

فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی نیز در انواع دستگاه قلیایی همچون دستگاه تصفیه آب سافت واتر مدل ro 7 orp با افزایش سطح ph آب آشامیدنی، آن را یونیزه قلیایی می‌نماید.

تصفیه آب سافت واتر مدل ro 7 orp در هفت مرحله آب آشامیدنی را تصفیه می‌نماید و ترتیب فیلترهای تصفیه آب آن نیز به شرح بالا که توضیح داده‌ایم است.

برای خرید اینترنتی فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی و تعویض فیلتر تصفیه آب در تهران می‌توانید با کارشناسان تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

فیلترهای آب تصفیه کن تایوانی به صورت سه عددی، در انواع 6 مرحله ای و 7 مرحله ای و 8 مرحله برای انواع دستگاه تصفیه آب خانگی به فروش می‌رسند و قیمت مقرون به صرفه‌ای برای نگهداری دارند.

کارشناسان تصفیه آسا در خدمات پس از فروش تصفیه آب، زمان تعویض فیلتر دستگاه شما را به شما اطلاع رسانی خواهند نمود، تا این امر ضروری را فراموش نکنید و به صورت دوره‌ای انجام دهید.

جهت خرید فیلتر تصفیه آب و اطلاع از قیمت تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی پیشنهاد می‌کنیم به صفحه فیلتر دستگاه تصفیه آب مراجعه نمایید و یا با کارشناسان تعویض فیلتر تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید.

فیتلرهای پیش تصفیه پایینی دستگاه تصفیه آب خانگی که مراحل اول تا سوم را تشکیل میدهند به ترتیب فیلتر الیافی پلی پروپیلن PP، فیلتر کربن فعال گرانول GAC UDF و فیلتر کربن بلاک CTO میباشند.

فیلترهای اصلی تصفیه کننده آب آشامیدنی که در بالای دستگاه قرار میگیرند و به صورت افقی و کپسول مانند هستند به ترتیب فیلتر ممبران اسمز معکوس Memberane، فیلتر پست کربن خطی Post Carbon و فیلتر مینرال معدنی ساز Mineral میباشند.

جهت و ترتیب قرارگیری فیلترهای تصفیه آب برای تصفیه درست و اصولی آب لوله کشی شهری بسیار مهم است و جا به جا قرار دادن فیلترها بدون در نظر گرفتن ترتیب مراحل هم به قطعات دستگاه آسیب میزند و هم آب آشامیدنی تصفیه نخواهد شد.

فیلتر یوی وی چندمین فیلتر محسوب میشه ؟
در دستگاه های 8 مرحله ای لامپ یو وی در مرحله آخر تصفیه قرار میگیره
موفق باشید
فیلتر 7 8 قلیایی اکسیژن هم باید به ترتیب باشه یا فرقی نداره؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت ترتیب تعویض فیلتر تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها