بهترین دستگاه تصفیه آب شرق تهران

برای بهترین دستگاه تصفیه آب  شرق تهران و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

آب آشامیدنی شهر تهران با توجه به وجود نیترات و نیتریت فراوان آلودگی های بسیار زیادی دارد و در غرب تهران و شرق تهران و حتی شمال و جنوب شهر تهران ، سختی آب و میزان آلودگی ها متفاوت است .

با این حال چه دستگاه تصفیه آبی بخریم که برای تمام مناطق تهران مناسب باشد ؟ امروزه وجود بارندگی و آلودگی آب های زیر زمینی باعث وجود املاح مضری در آب آشامیدنی شهر تهران و کرج شده است که کیفیت آب مصرفی را بسیار کاهش داده و هر آب تصفیه کن خانگی توانایی حذف این املاح مضر را ندارند پس طبیعی است که به دنبال بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باشیم و بهترین گزینه را برای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی انتخاب نماییم .

سیستم های مختلف بسیاری برای تصفیه ی آب آشامیدنی از قدیم الایام تا به اکنون تعبیه شده اند که هر کدام در حد و اندازه ای به پاک سازی آب کمک شایانی میکنند اما یک دستگاه تصفیه کننده آب خانگی خوب و مناسب باید توانایی حذف املاح بسیار ریز و مضر آب آشامیدنی را هم داشته باشد که امروز به بررسی هر یک از این سیستم ها خواهیم پرداخت و شما میتوانید پس از مطالعه این مقاله از مرکز فروش دستگاه تصفیه آب در تهران شرکت تصفیه آسا تمام موارد مورد نیاز خود را به رایگان مشاوره بگیرید و به ثبت خرید آنلاین تصفیه آب مد نظر خود بپردازید .

انواع آب شیرین کن خانگی به دسته های مختلف با تعداد مراحل فیلتر تصفیه آب متفاوت تولید و به بازار تصفیه آب تهران عرضه میگردند .

برای مثال دستگاه تصفیه آب در غرب تهران سیستم های الترافیلتراسیون و دستگاه های ورودی ساختمان هستند که بیشتر برای تمیز کردن آب آشامیدنی مناسب هستند و دستگاه تصفیه آب در شرق تهران ، بورس فروش تصفیه آب خانگی زیر سینکی هستند .

به طور کلی انواع سیستم تصفیه آب در بازار تهران ، دستگاه تصفیه آب زیر سینکی بدون پمپ و مخزن ، دستگاه تصفیه آب هوزینگ ورودی ساختمان و دستگاه تصفیه آب خانگی ro اسمز معکوس هستند .

انواع تصفیه اب خانگی الترافیلتراسیون همچون دستگاه تصفیه کننده آب خانگی سافت واتر مدل Soft Water-UF-29U1 و یا دستگاه تصفیه آب آکوا کلر مدل بدون مخزن یا دستگاه تصفیه کننده آب سی سی کا مدل الترا فیلتراسیون UF-64U8 دستگاه هایی هستند که در 6 مرحله ای آب آشامیدنی را تمیز مینمایند اما توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی را ندارند .

انواع تصفیه اب یو اف uf تنها املاح درشت آب آشامیدنی و کلر را از آب آشامیدنی حذف میکنند و مناسب آب آشامیدنی غرب و شرق تهران برای آشامیدن کاملا سالم نیستند .

سیستم های تصفیه کننده آب ورودی ساختمان که هوزینگ های 20 اینچ اسلیم و جامبو نیمه صنعتی هستند و از فیلتر تصفیه آب 20 اینچ اسلیم cck sc-20-5 و فیلتر تصفیه آب 20 اینچ جامبو cck sc-20-5 استفاده مینمایند نیز برای آب کل ورودی ساختمان استفاده میشوند و بیشتر برای ویلا ها ، خانه های تک واحدی و یک واحد از یک آپارتمان استفاده میشوند با این حال این مجموعه نیز توانایی کاهش سختی آب و حذف املاحی همچون نیترات و نیتریت را ندارد و تنها املاح درشت و کلر آب آشامیدنی را حذف میکند تا برای دوش گرفتن و حمام کردن از ریزش مو و چروک شدن پوست بدن انسان جلوگیری شود .

از سیستم های اب تصفیه کن خانگی که در بالا به شما عزیزان توضیحات نسبتا مختصر و مفیدی دادیم اما بهترین برند و مارک آب تصفیه کن خانگی که سیستم جدید و پیشرفته و البته حرفه ای برای تصفیه آب آشامیدنی داشته باشد کدام است ؟
میانگین سختی آب در غرب تهران بین 150 الی 300 و میانگین سختی آب در شرق تهران بین 180 الی 350 است .

تی دی اس tds آب آشامیدنی شهر تهران تقریبا دو سه برابر حالت نرمال و استاندارد برای سلامت بدن انسان است و کاهش این سختی آب آشامیدنی و حذف تمام املاح مضر تنها با بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی به روش اسمز معکوس انجام میپذیرد .

این سیستم با دارا بودن فیلتر ممبران تصفیه آب خانگی توانایی حذف تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون را دارد و از سیستم های پیشرفته تر نیز میتوان به دستگاه تصفیه آب 8 مرحله ای cck یا دستگاه تصفیه آب 7 مرحله ای سافت واتر اشاره نمود که دارای فیلتر اکسیژن ساز و فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی است .

انواع دستگاه تصفیه کن آب ساخت تایوان که با سیستم آر او ro به تصفیه آب آشامیدنی میپردازند در میان دستگاه تصفیه آب آمریکایی و آلمانی و چینی و ایرانی کیفیت بالاتری دارند .

شما عزیزان میتوانید جهت اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی به صفحه قیمت تصفیه آب مراجعه نمایید .

خدمات پس از فروش تصفیه آب و سرویس تصفیه آب خانگی توسط شرکتهای تصفیه آب خانگی امر بسیار مهمی است که قبل از خرید آب تصفیه کن باید به آن توجه شود .

قیمت فیلتر تصفیه آب در برخی دستگاه ها بیش از حد نرمال بوده و هزینه نگهداری و تعویض فیلتر تصفیه آب در آنها بالاست .

به خصوص که برخی از شرکت ها فیلترهای خاص تصفیه آب ارائه میدهند که هر جایی پیدا نشود و شما وابسته به آن فروشگاه تصفیه آب خانگی باشید .

شما عزیزان برای تعویض سه فیلتر تصفیه آب سه گانه پایین و یا حتی پک کامل فیلتر تصفیه آب میتوانید در هر کجای تهران با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید و بهترین کیفیت را در قبال بهترین قیمت فیلتر تصفیه آب دریافت نمایید .

سختی آب کل تهران بالاست واقعا دستگاه تصفیه لازمه برای آب شهری
بله متاسفانه نیترات موجود در آب لوله کشی شهر بالا هست و تنها با تصفیه آب اسمز معکوس سطح نیترات کاهش پیدا میکنه
توی سایتتون گفتین که برند مینروا بهترین دستگاه هست برای کل ایران
برای غرب و شرق همین مینروا اکسیژن ساز رو بخریم اوکیه؟
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت بهترین دستگاه تصفیه آب شرق تهران تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها