بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی

برای بهترین دستگاه تصفیه آب و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

6,000,000 تومان 4,790,000 تومان
مهلت استفاده از تخفیفات جشنواره

تصفیه آب تایوانی مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز، بدون شک بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران محسوب می‌گردد و جزو پرفروش‌ترین‌های بازار ایران است.

این دستگاه با دارا بودن نماد اصالت و حک برند، خیال شما را در انتخاب یک دستگاه تصفیه آب استاندارد و اصل راحت خواهد کرد و کیفیت درجه یک آن می‌تواند آب آشامیدنی لوله کشی شهری شما را کاملا تمیز و تصفیه کند.

این دستگاه طبق استاندارد جهانی بهداشت NSF توسط سیستم اسمز معکوس سختی آب آشامیدنی را کاهش خواهد داد.

مینروا Minerva
تایوان / دارای نماد اصالت
8 مرحله ای
12 ماهه بدون قید و شرط طلایی
فایبر گلاس

محمد
– اسفند ,2, 1399

دستگاه اکسیژن ساز مینروا رو خریداری کردم و نمادهای اصالتی که گفته بودید داشت کیفیت آب آشامیدنی هم خیلی مناسبه

مهدی
– اردیبهشت ,24, 1400

سلام
این مدل از دستگاه رو من هفته‌ی پیش خریداری کردم و تو جشنواره بود که قیمتش تخفیف خورده بود.

.

نظرم رو در طول یک هفته میگم ، بسیار کم صدا هستش.

کیفیتش قطعاتشم خوبه.

انشاالله کارکردشم خوب باشه.

با تشکر از شرکت تصفیه آسا که هم به موقع و سرع وقت آوردن و هم خدمات پس از فروش خوبی دارن
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه شما *

Δ
برای سفارش تصفیه آب مینروا مدل Minerva Ro8_O2Plus میتوانید در صفحه تماس با ما ، با کارشناسان فروش تصفیه آسا به صورت 24 ساعته جهت مشاوره و خرید ارتباط تلفنی برقرار نمایید، یا شماره تماس خود را در فرم زیر ثبت نموده تا ما با شما تماس بگیریم.

نام و نام خانوادگی *
شماره تماس *
عنوان *

دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی مینروا 8 مرحله ای، بدون شک از بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی در بازار تصفیه آب ایران محسوب می‌گردد که با دارا بودن فیلتر اکسیژن ساز به تصفیه آب خانگی اکسیژن ساز مینروا Minerva یا o2plus نیز مشهور است.

شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری محصولات تصفیه آب خانگی مینروا Minerva تایوان در ایران می‌باشد و عرضه این محصولات را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت دستگاه تصفیه آب به همراه خدمات پس از فروش بسیار ارزنده انجام می‌دهد.

این مدل از انواع محصولات تصفیه آب خانگی مینروا، پرفروش‌ترین و جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی از برندهای معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی بوده که دارا 8 فیلتره تصفیه اب می‌باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی مینروا نیز با توجه به کیفیت و عملکرد آن مقرون به صرفه و کاملا اقتصادی است.

همچنین امکان پرداخت به صورت خرید اقساطی تصفیه آب مینروا نیز، برای تمام مشتریان ساکن تهران و کرج با شرایط قسطی بسیار ویژه فراهم آورده شده تا در امر خرید سهولت ایجاد گردد.

در ادامه به بررسی مشخصات فنی تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز مینروا و نحوه عملکرد این دستگاه تصفیه آب خانگی حرفه ای خواهیم پرداخت.

آب تصفیه کن خانگی مینروا اصل تایوان با دارا بودن چندین نماد اصالت به شما این امکان را می‌دهد تا به راحتی دستگاه اصلی از تقلبی را حتی بدون داشتن تخصص فنی تشخیص دهید.

این دستگاه تصفیه آب تایوانی از قطعات و فیلتر تصفیه آب درجه یک تایوانی و آمریکایی تشکیل شده و سیستم تصفیه‌ی آن اسمز معکوس RO Reverse Osmosis System می‌باشد، که به‌روزترین روش تصفیه‌ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب می‌گردد.

از مشخصات فنی تصفیه آب اکسیژن ساز هشت مرحله ای مینروا تایوان می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

تصفیه کننده آب خانگی مینروا ساخت کشور تایوان بوده و با بهره گیری از سیستم اسمز معکوس یا آر او RO، جدیدترین دستگاه تصفیه آب خانگی موجود در بازار تصفیه آب خانگی ایران محسوب می‌گردد.

این دستگاه آب شیرین کن خانگی عملکرد کاملی طبق استانداردهای جهانی غذایی برای تصفیه آب آشامیدنی دارد.

عملکرد کلی این دستگاه در فیلترهای سه گانه پیش تصفیه مینروا، حذف املاح درشت و کلر و مواد جانی کلر همچون کلرامین از آب آشامیدنی است.

فیلتر ممبران اسمز معکوس فیلمتک که فلب اصلی این دستگاه محسوب می‌شود، تا ابعاد 0,0001 میکرون املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را تصفیه می‌کند.

این یعنی مضرترین ذرات همچون نیترات، نیتریت، آرسنیک، آلومینیوم و… نیز توسط این فیلتر ممبران حذف و به پساب فاضلاب هدایت خواهند شد و به کمترین سطح خود در آب آشامیدنی تصفیه شده از تصفیه اب مینروا خواهند رسید.

سپس در فیلتر تصفیه آب مراحل پنجم حذف بو، طعم، رنگ بد و تلخ آ ، ششم معدنی ساز، هفتم قلیایی کننده و هشتم اکسیژن ساز، آب دارای خواص آشامیدنی و مزایای آنتی اکسیدانی خواهد شد و در اختیار شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

توجه نمایید که در صورت قطع برق و آب، باز هم در حدود 16 لیتر آب آشامیدنی تصفیه شده ذخیره شده در مخزن تحت فشار تصفیه آب موجود خواهد بود و می‌توانید بدون افت فشار برداشت نمایید.

ترتیب قرار گرفتن فیلترهای دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا به همراه وظایف هر کدام به شرح زیر است:

بدون شک سرویس و نگهداری دستگاه تصفیه آب مینروا می‌تواند در افزایش کیفیت آب آشامیدنی مصرفی شما عزیزان، تاثیر دو چندانی قرار دهد.

از عوارض دیر عوض کردن فیلتر تصفیه آب می‌توان به اشباع شدن فیلترها و فشار آمدن به پمپ تصفیه آب و همچنین کاهش کیفیت آب تصفیه شده، اشاره نمود.

هزینه تعویض فیلتر تصفیه آب مینروا با قیمت فیلتر تصفیه آب مینروا کاملا مقرون به صرفه بوده و از فیلترهای اورجینال و اصلی برند مینروا تایوان Minerva Taiwanese Water Purifier Filters برای تعویض فیلترها توسط شرکت تصفیه آسا، نمایندگی انحصاری برند مینروا در تهران کرج و سراسر ایران، استفاده خواهد شد.

زمان تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی مینروا به شرح زیر است:
برند مینروا در 6 الی 8 مرحله مطابق استاندارد جهانی بهداشت آلودگی آب را تصفیه و کیفیت فیلترها و قطعات مینروا مواد درجه یک تایوانی تولید شده و از دیگر خدمات گارانتی طلایی و نصب و ارسال رایگان و سرویسهای دوره ای است که مینروا را نسبت به دیگر برندها متمایز میکند
دارا بودن استاندارد جهانی بهداشت، حک برند و لوگو و ساخت تایوان روی پمپ دستگاه مینروا، یکپارچه بودن مارک تمام مراحل فیلترهای دستگاه، بهره گیری از فیلتر ممبران فیلمتک تحت لیسانس آمریکا با هولوگرام رنگی، ارائه تضمین قیمت در کنار گارانتی طلایی

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت بهترین دستگاه تصفیه آب تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها