بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا

برای بهترین دستگاه تصفیه آب  خانگی آکوا و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

بدون شک کیفیت فیلتر تصفیه آب و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی دو فاکتور مهم در انتخاب انواع دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا تایوانی هستند .

از آنجایی که مدل های مختلف تصفیه آب اکوا تایوان بسیار زیاد و متنوع هستند امروز به بررسی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا میپردازیم و همچنین میتوانید قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا در مدل های مختلف و متنوع را به همراه مشخصات فنی این دستگاه ها در زیر مشاهده نمایید
برخی مزاحم تلفنی دستگاه تصفیه آب هستند که به صورت ویزیتوری با منزل شما تماس گرفته و پیشنهاد خرید دستگاه تصفیه آب آکوا بدون مخزن و بدون پمپ را میدهند .

باید این موضوع را بدانید که تصفیه آب آکوا بدون پمپ و مخزن با سیستم الترافیلتراسیون uf آب آشامیدنی را تنها تمیز میکند و املاح درشت آب آشامیدنی را حذف مینماید پس در نتیجه توانایی حذف تمام املاح مضر موجود در آب آشامیدنی را نداشته و در واقع سختی آب آشامیدنی را کاهش نمیدهد .

برای همین پیشنهاد میشود تا با تحقیق و بررسی های بیشتر آب تصفیه کن آکوا خریداری نمایید که از سیستم اسمز معکوس ro بهره مند باشد تا به خوبی آب آشامیدنی را تصفیه نموده و سختی آن را به استاندارد سختی برای سلامت بدن انسان برساند .

عملکرد یک تصفیه کننده آب خانگی بدون پمپ و مخزن به این صورت است که تصفیه آب آکوا 6 فیلتره به صورت سری شده فیلتر تصفیه آب به هم متصل شده اند و عملیات به خصوصی انجام نخواهند داد تنها آب از فیلترهای کربنی و پلی پروپیلن عبور خواهد نمود که شن و ماسه و گل و لای و کلر و مواد جانبی کلر از آن حذف شوند و نیترات و نیتریت و آرسنیک و آلومینیوم که ذرات بسیار مضر موجود در آب آشامیدنی نیز هستند در آب باقی خواهند ماند .

پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی آکوا و همچنین مشاوره خرید دستگاه تصفیه آب با کارشناسان شرکت تصفیه آسا ، نمایندگی فروش تصفیه آب آکوا کلر در تهران و کرج تماس حاصل فرمایید :
7717 7716 021
306 14 774 021
294 51 51 0912
بیش از 30 مدل برندهای تصفیه آب آکوا Aqua در بازار تصفیه آب ایران موجود است و در مرکز فروش دستگاه تصفیه آب تهران عرضه و به فروش میرسند .

همچنین نمایندگی شرکت تصفیه آب آکوا ، شرکت تصفیه آسا امکان خرید اینترنتی دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا تایوانی Aqua Taiwanese Water Purifier را برای شما عزیزان با بهترین قیمت فراهم آورده است و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی نیز برای این دستگاه ها به شما ارائه خواهد نمود .

از جمله این برندها میتوان به تصفیه آب آکوا کلیر Aqua Clear ، تصفیه آب آکوا پرو Aqua Pro ، تصفیه آب آکواجوی Aquajoy و… اشاره نمود که در زیر به بررسی هر کدام از این مارک ها خواهیم پرداخت .

تصفیه کننده آب خانگی آکوآ کلر مدل RO-C172 یک تصفیه آب 8 مرحله ای اکسیژن ساز پمپ و مخزن دار و ساخت کشور تایوان است .

این آب تصفیه کن آکوا کلیر Aqua Clear به کمک سیستم اسمز معکوس که بهترین روش تصفیه ی آب آشامیدنی در دنیا محسوب میشود آب را تصفیه نموده و توانایی کاهش سختی آب آشامیدنی تا زیر عدد 100 را به راحتی دارد .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلر در میان انواع تصفیه آب تایوانی زیر سینکی بسیار مناسب و به صرفه اقتصادی بوده و کیفیت قطعات این دستگاه نیز درجه یک است .

برای خرید دستگاه تصفیه کننده آب خانگی آکوآ کلر مدل RO-C172 و اطلاع از قیمت آب تصفیه کن با کارشناسان فروش تصفیه آسا تماس حاصل فرمایید .

یک سیستم اسمز معکوس در مارک های معروف تصفیه آب خانگی عملکرد یکسانی دارد و میتوانید در مقاله عملکرد دستگاه تصفیه آب خانگی کاملا با جزئیات و مشخصات فنی دستگاه تصفیه آب خانگی RO آشنا شوید .

آب شیرین کن خانگی آکوا کلر در سه مرحله اول تمام املاح درشت آب آشامیدنی همچون شن و ماسه و گل و لای و کلر و مواد جانبی کلر همچون کلرامین را از آب آشامیدنی تصفیه مینماید .

فیلتر مرحله چهارم ممبران فیلمتک آمریکا که قلب اصلی تصفیه آب آکوا کلر مدل RO-C172 است تمام املاح مضر آب آشامیدنی تا ابعاد 0,0001 میکرون همچون نیترات ، نیتریت ، آرسنیک ، آلومینیوم و… را تصفیه مینماید .

در فیلتر پست کربن خطی اکوا کلر بو ، طعم و رنگ آب آشامیدنی بهبود بخشیده میشود .

فیلتر آب مینرال معدنی ساز شماره ششم املاح معدنی مفید همچون کلسیم ، سدیم ، منیزیم و بی کربنات را به آب آشامیدنی اضافه مینماید .

فیلتر تصفیه آب خانگی آلکالاین قلیایی کننده آب آشامیدنی نیز با افزایش سطح PH آب آشامیدنی قلیایی در اختیار شما قرار خواهد داد تا از خواص آب قلیایی استفاده نمایید .

در فیلتر اکسیژن ساز تصفیه اب Aqua Clear نیز سطح اکسیژن موجود در آب آشامیدنی غنی سازی و افزایش پیدا خواهد نمود .

جهت اطلاع از زمان تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی میتوانید به صفحه تعویض فیلتر تصفیه آب مراجعه نمایید .

دستگاه تصفیه آب آکوا 6 فیلتره که با مدل RO-C160 به بورس تصفیه آب خانگی عرضه میشود از همان سیستم اسمز معکوس آمریکایی مدل 8 مرحله ای بهره میبرد .

تنها تفاوت این دستگاه با مدل 8 مرحله ای آن ارزان تر بودن آن به علت نداشتن فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی و فیلتر آب تصفیه کن اکسیژن ساز است .

دستگاه تصفیه اب خانگی RO آکوا کلیر در مدل شش مرحله ای میتواند کیفیت آب آشامیدنی را کاملا برای تهران ، کرج و سراسر ایران تضمین نماید و بالاترین سختی آب را به زیر عدد 100 که استاندارد سازمان جهانی بهداشت است کاهش دهد .

این دستگاه و مدل RO-C172 هر دو دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF ، استاندارد سازمان غذا و دارو آمریکا FDA و گواهینامه های بین المللی WATER QUALITY و کنترل کیفیت CE اروپا نیز هستند .

قیمت تصفیه آب آکوآ کلر شش مرحله ای را میتوانید با تماس با کارشناسان فروش تصفیه آسا دریافت نمایید .

توجه کنید که نصب و ارسال این دستگاه ها در تهران و البرز کرج رایگان بوده و هر دو دستگاه ذکر شده دارا یکسال گارانتی بدون قید و شرط قطعات خواهند بود .

همچنین تعویض فیلتر تصفیه آب آکوا به همراه خدمات پس از فروش تصفیه آب به شما مادام العمر ارائه خواهد شد .

از دیگر دستگاه های کیفیت مناسب نیز میتوان به قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی CCK و قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سافت واتر اشاره نمود .

مراحل تصفیه اب خانگی را میتوانید در آب تصفیه کن خانگی اکوا تایوان در زیر مشاهده نمایید :
فیلتر مرحله اول تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر PP پلی پروپیلن با وظیفه حذف املاح بزرگ تر از 5 میکرون شن ماسه گل و لای
فیلتر مرحله دوم تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر کربن اکتیو گرانول GAC UDF با وظیفه حذف کلر از آب آشامیدنی
فیلتر مرحله سوم تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر کربن بلاک CTO با وظیفه حذف مواد جانبی کلر و محافظت از ممبران تصفیه اب اکوا
فیلتر مرحله چهارم تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر ممبران فیلمتک Filmtec با وظیفه تصفیه املاح مضر آب تا ابعاد 0,0001 میکرون
فیلتر مرحله پنجم تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر پست کربن خطی با وظیفه شیرین کردن بو طعم و رنگ آب آشامیدنی
فیلتر مرحله ششم تصفیه آب آکوا تایوان : فیلتر مینرال معدنی ساز با عملکرد بازگردانی املاح معدنی مفید

تصفیه آب آکوا سنا یا آکوآ سانا یک سیستم الترافیلتراسیون 3 فیلتره کوچک و جمع و جور است که به اب تصفیه کن اکوا یو اف بدون پمپ و مخزن نیز معروف است .

این تصفیه آب آکوا سانا کیفیت قطعات نسبتا خوبی دارد .

عملکرد تصفیه آب آکوا سانا به این صورت است که با دارا بودن فیلترهای سه گانه تصفیه آب املاح درشت و کلر آب را حذف مینماید .

همچنین این سیستم یک شیر تصفیه آب جداگانه برای روی سینک آشپزخانه دارد و بدون مخزن ذخیره تصفیه آب خانگی کار میکند .

قیمت تصفیه آب خانگی آکوا سانا : ناموجود

اب تصفیه کن خانگی سول آکوا نیز یکی دیگر از برندهای زیر مجموعه شرکت تصفیه آب آکوا است .

این تصفیه آب خانگی شش مرحله ای شش فیلتره یک تصفیه اب تایوانی است که کیفیت قطعات و فیلترهای تصفیه اب مناسبی دارد و از سیستم اسمزی معکوس استفاده میکند .

تصفیه آب خونگی سول آکوآ یک تصفیه اب زیر سینکی است .

فروش دستگاه تصفیه آب آکوا تایوان توسط شرکت تصفیه آسا در بورس فروش تصفیه اب خانگی در تهران انجام میشود .

مزایای دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا برای آب آشامیدنی کاهش سختی و رسیدن آن به حد استاندارد یعنی تی دی اس tds 30 الی tds 90 است .

از قطعات تصفیه آب سول آکوا میتوان به پمپ تصفیه آب ، تانک ذخیره آب تصفیه شده و شیرهای برقی های و لو پرشر اشاده نمود .

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی سول آکوا مدل RO-103P6B : ناموجود

تصفیه آب آکوآاسپرینگ مدل RO-S151 یک دستگاه تصفیه آب خانگی یونیزه قلیایی آکوا میباشد که در هفت مرحله فیلتراسیون اسمز معکوس آب آشامیدنی را تصفیه مینماید .

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ در رنج قیمت 1.

500.

000 تومان الی 2.

500.

000 تومان است و عملکرد این دستگاه آب تصفیه کن خانگی آکوا تایوان به این صورت است که سه فیلتر پیش تصفیه آکوا داشته و یک فیلتر ممبران اصلی که نیترات آب آشامیدنی را تسویه مینماید و سه فیلتر مراحل بالایی این تصفیه آب خانگی نیز املاح مفید را به آب آشامیدنی اضافه نموده و همچنین با دارا بودن فیلتر قلیایی کننده آب آشامیدنی سطح PH آن را افزایش میدهد .

میزان افزایش سطح PH آب آشامیدنی توسط یک فیلتر قلیایی کننده بین 7.

5 الی 9 است برای همین آب قلیایی برای بدن انسان ضرر نخواهد داشت و در حالت نزدیک به خنثی و کمی قلیایی در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد تا از خواص مثبت آن استفاده لازم را ببرید .

خرید دستگاه تصفیه آب خانگی آکوااسپرینگ باید توسط نمایندگی سایت تصفیه آب آکوا به فروش برسد .

شرکت تصفیه آسا خدمات پس از فروش تصفیه آب آکوا اسپرینگ همچون تعویض فیلتر تصفیه آب خانگی آکوا را به شما عزیزان ارائه خواهد نمود .

قیمت دستگاه تصفیه آب آکوا اسپرینگ مدل RO-S151 : ناموجود
 

 
برند آکوا یک مارک مونتاژ ایران قطعات چین و تایوان میباشد که توسط شرکتهای مختلف تصفیه آب مونتاژ و در بازار ایران در رنج قیمتهای مختلف عرضه میگردد.

مینروا در چهار مدل اصلی شش تا هشت مرحله ای و با قطعات کاملا تایوانی و با گارانتی بدون قید و شرط قطعات است که در مقایسه با برند آکوا، مارک مینروا در بازار ایران کیفیت بالاتر و خدمات و عملکرد بهتری داشته است.

تصفیه آب آکوا مدل ro-c160 بهتره یا ro-c172 ؟؟؟
مدل ro-c172 هشت مرحله ای و دارای فیلتر قلیایی و اکسیژن ساز هست که ویژگی های بیشتری نسبت به مدل شش فیلتره دارد
به ما هم تماس گرفتن واقعا بدون پمپ و مخزنش مسخرس و آب رو تصفیه نمیکنه اما این دستگاهی که شما گذاشتین خیلی خوبه خریدم ازتون دیگه کتریم جرم نمیزنه
لطف دارید باعث افتخاره ماست
دستگاه های آکوا که معرفی کردین مارک های معروف بازار هستند ؟
بله همگی از پر فروش ترین برندهای موجود در مراکز فروش و فروشگاه های تصفیه آب هستند
آکوا کلیر با آکوا کلین فرق میکنه ؟ کدوم بهتره ؟
بله آکوا کلیر دو مدل 6 مرحله و 8 مرحله دارد و همچنین دارای نمایندگی در تهران و کرج است و خدمات بهتری نسبت به آکوا کلین ارائه میدهد .

بعد از سفارش چقدر طول میکشه بیان کارشناساتون برای نصب دستگاه ؟
نهایتا 24 الی 48 ساعت بعد از ثبت سفارش شما کارشناسان در محل شما برای نصب حضور پیدا خواهند نمود
دستگاه های آکوا بهتر هستند یا مینروا؟ انقد آکوا با اسمها و مدل‌های مختلف هست که اصن نمیدونیم کدوم اصلیه باز مینروا چند مدل رسمی داره و همونا هم تو کل بازار هستن
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *
نام *
ایمیل *
وب‌ سایت
ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

دیدگاه

Δ

با ما تماس بگیرید

مـا 24 سـاعـت شـبـانـه روز در خـدمـت شـمـا هستـیـم و شمـا عزیـزان مـیـتـوانـیـد در هـر کـجـای ایـران بـا شـمـاره 77167717-021 تـمـاس حـاصـل فـرمایـیـد تـا بـا کـارشنـاسـان فـروش تصفیه آسا ارتبـاط بـرقرار
نمایید

راه های ارتباطی

021-77167717021-774143060912-5151294

توییتر | اینستاگرام | پینترست | ایمیل

خدمات ارزنده
نصب و ارسال رایگان
گارانتی طلایی بدون قید و شرط
اطلاع رسانی زمان تعویض فیلتر
ارائه محصولات درجه یک اورجینال
دارای استاندارد جهانی بهداشت

ما به آب زندگی دوباره میدهیم

ما همواره همراه شما خواهیم بود و در زمان های مناسب دستگاه شما را سرویس و تعویض فیلتر خواهیم کرد

فروش پایان یک معامله نیست
شروع یک تعهد است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها