آب تصفیه کن تایوانی

برای آب تصفیه کن تایوانی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

می‌توانیم با اطمینان بگوییم که تایوان یکی از مهدهای ساخت دستگاه‌های تصفیه آب است و در دنیا آن را به عنوان یکی از بهترین کشورها در این زمینه می‌شناسند.

کیفیت محصولات ساخته شده در تایوان بسیار بالا است و بعضا برخی از برندهای این کشور در بازار ایران طرفداران بسیار دارد.

یکی از بهترین برندهای دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی، مینروا است که در ایران شهرت و محبوبیت بسیاری دارد و جزو پرطرفدارترین دستگاه‌های بازار شناخته می‌شود.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی بر اساس کیفیت قطعات و فیلترهای آن طبعا از دستگاه‌های متفرقه بازار کمی بیشتر است.

دستگاه‌های مینروا از 6 مرحله تا 8 مرحله می‌باشند که قیمت آنها بر اساس کارایی و تعداد فیلترهای آن فرق می‌کند.

قیمت محصولات مینروا را می‌توانید در جدول زیر به طور کامل مشاهده کنید:
لیست قیمت دستگاه‌های آب تصفیه کن تایوانی
هنگام خرید دستگاه تصفیه آب مینروا می‌توانید مطمئن باشید که هزینه یکسانی در همه فروشگاه‌ها پرداخت می‌کنید.

مینروا به عنوان مرکز پخش محصولات آب تصفیه کن تایوانی به شمار می‌آید و همین موضوع باعث شده است که قیمت دستگاه تصفیه آب در تمام فروشگاه‌ها و مراکز خرید، قیمت یکسانی باشد و از کلاهبرداری و سوء استفاده هنگام فروش جلوگیری شود.

شما در زمان خرید دستگاه آب تصفیه کن، علاوه بر قیمت دستگاه باید به مواردی که در آینده برای شما هزینه دارند نیز توجه کنید.

شاید یکی از موارد هزینه‌بر در زمان خرید دستگاه، هزینه نصب و ارسال کالا باشد.

در مورد مینروا فیلتر شما این دو را به صورت رایگان خواهید داشت و تنها قیمت دستگاه را پرداخت خواهید کرد.

از دیگر مواردی که هنگام خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی ممکن است روی هزینه و قیمت سالانه دستگاه تصفیه آب تأثیر بگذارد، قیمت فیلتر تصفیه آب و هزینه تعویض آن به صورت دوره‌ای است.

در جدول زیر به شما خواهیم گفت که هر دستگاه و فیلتر آن هر چند وقت یک بار باید تعویض شود:
هزینه خرید دستگاه تصفیه آب تایوانی با توجه به تعداد فیلتر و سیستم تصفیه‌ای که دارد متفاوت است و ممکن است فرق بکند.

البته که نام برند نیز بر روی هزینه دستگاه تأثیر می‌گذارد و هر چه کشور سازنده و برند آن شناخته شده‌تر و با کیفیت بالا باشد، هزینه بیشتر می‌شود.

مینروا فیلتر در میان بهترین برندهای حال حاضر بازار ایران، هم برند شناخته شده‌ای است و هم نمایندگی فروش دارد.

هزینه‌ی خرید دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا بین 3 میلیون تا 5 میلیون متغیر است و این هزینه با توجه به وارداتی بودن قطعات و هزینه‌ی خرید فیلتر تصفیه آب و خود دستگاه با دلار متغیر است و به روز محاسبه می‌شود.

قیمت دستگاه های تصفیه آب خانگی در بازار ایران به هیچ عنوان یکسان نیست و هر فروشنده بنا به خواست خود میزان هزینه خرید دستگاه تصفیه آب را مشخص می‌کند.

هزینه خرید دستگاه تصفیه آب شامل مواردی مانند هزینه نصب، هزینه ارسال، هزینه راه اندازی و قیمت فیلتر تصفیه آب می‌شود.

در صورتی که برای خرید خود درست تصمیم بگیرید، می‌توانید برخی از این هزینه‌ها را از فاکتور خود حذف کنید و در واقع خرید به صرفه‌ای داشته باشید.

دستگاه‌های آب تصفیه کن انواع مختلف دارند که بسته به نیاز خریداری می‌شوند.

انواع آب شیرین کن‌ها به شرح زیر می‌باشند:
هر کدام از این دستگاه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند.

قیمت این دستگاه‌ها با توجه به میزان گنجایشی که دارند و همچنین کارکردی که دارند کم و زیاد است.

به عنوان مثال قیمت پارچ و دستگاه رومیزی با آب تصفیه کن‌های زیرسینکی و مرکزی بسیار فرق دارد و بسیار ارزان‌تر هستند.

آیا این هزینه برای دستگاه اصل تایوان است؟
وجود تاییدیه جهانی بهداشت NSF و گواهی استاندارد کیفیت آب WaterQuality و نماد اصالت بر روی دستگاه‌های مینروا فیلتر، اصل و تایوانی بودن دستگاه را ثابت می‌کند که شما می‌توانید از تکنسین فنی مینروا بخواهید این نمادها را قبل از نصب توسط به شما نشان دهد.

به این ترتیب این هزینه را شما برای دستگاه اصل تایوان پرداخت می‌کنید.

آیا می‌توان هزینه خرید دستگاه را به صورت قسطی پرداخت کرد؟
یکی از مزایای خرید از مینروا فیلتر همین امکان خرید اقساطی است.

برای اینکه بتوانید دستگاه‌های تصفیه آب تایوانی را در خانه خود داشته باشید و آن را به صرفه‌تر بخرید، کافی است تا با کارشناسان مینروا فیلتر تماس بگیرید و نحوه پرداخت اقساط را از آنها جویا شوید.

آیا قیمت دستگاه‌ها شامل هزینه ایاب و ذهاب نیز می‌شود؟
تمام خدمات نصب دستگاه‌ها و فیلترهای مینروا فیلتر برای مشتریان این برند به صورت رایگان است و تنها هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند برای قطعات است.

مشاوره با کارشناسان

کارشناسان فروش مینروا فیلتر به صورت شبانه روزی در خدمت شما هستند کافیست با شماره 77167717-021 تماس بگیرید تا شما را راهنمایی نمایند

با ما تماس بگیرید

021-77167717021-774143060912-5151294

خدمات مینروا فیلتر
نصب و ارسال رایگان دستگاه
گارانتی طلایی 12 ماهه
یادآوری زمان تعویض و سرویس
ارائه دستگاههای اصلی و استاندارد
امکان خرید اقساطی تا 10 ماه

مختصری درباره برند مینروا

مینروا یک محصول ساخت تایوان تصفیه کننده آب لوله کشی شهری دارای استاندارد جهانی بهداشت و قطعات و فیلترهای درجه یک و خدمات ارزنده عرضه شده در بازار ایران است

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت آب تصفیه کن تایوانی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها