شرایط و قوانین

مشتری گرامی، لطفا موارد ذیل را جهت استفاده مطلوب از محصولات و خدمات شرکت آبگونه پالایش گستر نوین ملاحظه فرمائید:

ورود کاربران محترم به سایت شرکت آبگونه و استفاده از حساب کاربری، ثبت سفارش، استفاده از طرح های تخفیف ویژه، کلیپ های آموزشی و رسانه ای و کلیه خدمات ارائه شده توسط شرکت آبگونه، به معنای آگاهی و پذیرفتن شرایط، قوانین و نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات شرکت آبگونه از سوی کاربر مذکور بوده و شرایط و قوانین مندرج در ذیل، جایگزین تمامی توافقات قبلی محسوب می شوند:

  • اصول و عملکرد شرکت آبگونه پالایش گستر نوین (با مسئولیت محدود) به شماره ثبت 618078 تماما منطبق با قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از مصرف کننده و قوانین تجارت الکترونیک بوده و الزاماً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین کاربران فضای مجازی می باشد. در صورت هرگونه تغییر، قوانین در همین صفحه به روز رسانی شده و استفاده مکرر از سایت شرکت آبگونه به منزله پذیرش این تغییرات توسط کاربران محترم می باشد.
  • مشتری یا کاربر به هر شخص حقیقی یا حقوقی گفته می شود که با درج اطلاعات شخصی نسبت به خرید محصولات و یا دریافت خدمات از شرکت آبگونه اقدام نماید.
  • با عنایت به این موضوع که تمامی محصولات ارائه شده در وبسایت شرکت آبگونه پالایش گستر نوین در گروه محصولات بهداشتی قرار دارند، مطابق با قانون و در جهت حفظ حقوق مصرف کنندگان، پس از دریافت محصول فاقد حق انصراف و استرداد آن خواهید بود. لذا خواهشمند است قبل از ثبت سفارش و خرید محصولات، نسبت به اخذ مشاوره رایگان از کارشناسان شرکت آبگونه اقدام فرمایید.
  • محصولات ثبت سفارش شده توسط خریداران محترم در شهر تهران و حومه بواسطه هر یک از روش های آنلاین، تلفنی و یا حضوری، بصورت اختصاصی و با شماره سریال منحصر به فرد مونتاژ گردیده و پس از صدور کارت گارانتی طلایی 24 ماهه و فاکتور رسمی، به تکنسین مربوطه تحویل می گردند. لذا پس از ثبت سفارش امکان لغو، استرداد و یا انجام تغییرات میسر نمی باشد.
  • ثبت سفارش آنلاین، تلفنی و یا حضوری با شرایط پرداخت در محل مختص خریداران محترم در شهر تهران و حومه، مطابق با قوانین رسمی معاملات و بمنزله قرارداد خرید رسمی محسوب گردیده و در صورت تحویل سفارش به تکنسین امکان لغو، استرداد و یا انجام تغییرات میسر نمی باشد.
  • تبصره: در صورت امتناع از دریافت محصول ثبت سفارش شده و پرداخت وجه آن، شرکت آبگونه حق ثبت شکایت و تشکیل پرونده در مراجع قضایی ذیربط بواسطه وکلای مجموعه را با استناد به مدارکی چون مکالمات ضبط شده، پیامک، دوربین مداربسته و … با عنوان مزاحمت برای خود محفوظ می دارد.
  • محصولات ثبت سفارش شده توسط خریداران محترم در سایر استان های کشور بواسطه هر یک از روش های آنلاین، تلفنی و یا حضوری، بصورت اختصاصی و با شماره سریال منحصر به فرد مونتاژ گردیده و پس از صدور کارت گارانتی طلایی 24 ماهه و فاکتور رسمی، به باربری تحویل می گردند. لذا پس از ثبت سفارش امکان لغو، استرداد و یا انجام تغییرات میسر نمی باشد.
  • محصولات ارائه شده در این وبسایت توسط شرکت آبگونه پالایش گستر نوین تولید گردیده است. قطعات و فیلتراسیون ایرانی بکار رفته در ساختار تجهیزات تصفیه، محصول تولیدکنندگان داخلی دارای استاندارد می باشند. همچنین واردات قطعات و فیلتراسیون مورد نیاز جهت تولید انواع تجهیزات تمام تایوانی مونتاژی و یا مدلهای میکس ایرانی تایوانی توسط این مجموعه و از طریق مبادی قانونی صورت پذیرفته و برخی دیگر از وارد کنندگان و شرکت های رسمی و معتبر خریداری گردیده است.
  • شرکت آبگونه پالایش گستر نوین در صورت ایجاد شرایط خاص و بروز حوادث غیر مترقبه مانند جنگ، سیل، زلزله، آتشفشان و … تا زمان بازگشت به شرایط عادی هیچگونه مسئولیتی در قبال سفارشات واصله نمی پذیرد.
  • شرکت آبگونه توسط پرسنل متخصص و مجرب و بکارگیری منابع معتبر جهت تولید محتوا تضمین می نماید که تعاریف و توضیحات محصولات مندرج در سایت فاقد هرگونه خطا باشند. در همین راستا و در صورت وجود مغایرت بین محصول دریافتی و اطلاعات درج شده در سایت، لطفا نسبت به استرداد کالا قبل از مصرف و با شرایط دریافت اولیه اقدام فرمایید.
  • شرکت آبگونه خود را ملزم به حفظ اطلاعات و حریم خصوصی کاربران می داند. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق درگاه های ارتباطی موجود در سایت به این مجموعه اعلام فرمائید.