تعمیر دستگاه تصفیه آب زیر سینکی خانگی

برای تعمیر دستگاه تصفیه آب  زیر سینکی خانگی و مشاوره رایگان و تعمیر دستگاه تصفیه آب با آبگونه با شماره ۹۱۰۱۵۳۰۰ تماس بگیرید.

وبلاگ استادکار

در این مطلب می‌خوانید:
همه ما می‌دانیم که امروزه کیفیت آب دیگر در هیچ کدام از مناطق یک شهر یکسان نیست و این بدان معنا است که آب مورد استفاده شما بایستی به طور کامل تصفیه شده باشد تا بتوان از آن استفاده کرد.

حال در برخی از مناطق به علت عدم دسترسی به آب با کیفیت و یا تصفیه شده از دستگاه تصفیه آب استفاده می‌کنند که انواع مختلفی دارند و ما می‌[واهیم در این مطلب شما را با نوع تصفیه آب زیر سینکی آشنا کنیم و معایب و مزایای آن را بررسی کنیم.

تصفیه آب زیر سینکی یکی از معروف‌ترین و البته پر کاربردترین سیستم‌های تصفیه است که کار اصلی آن ایجاد آبی تمیز و سالم برای شما است.

نحوه نصب این مدل تصفیه آب بسیار ساده ایت و به شما کمک می‌کند تا در میزان پرداخت هزینه‌های گزاف برای به دست آوردن آب شیرین بتوانید صرفه‌جویی کنید و با کمترین هزینه آبی شیرین و تمیز در اختیار داشته باشید.

تصفیه آب زیر سینکی یک سیستم بسیار عالی برای استفاده در خانه است و مزایای بسیار خوبی ارد که می‌ـوان برای تمام اعضای خانواده سودآور باشد.

(پیشنهاد مطالعه: آیا به دستگاه تصفیه اب خانگی نیاز دارید؟)
حال ممکن است با خودتان بگویید تصفیه آب زیر سینکی چطور کار می‌کند؟! نگران نباشید زیرا بسیاری از افرادی که در حال حاضر از این دستگاه استفاده می‌کنند اطلاعات چندانی درباره عملکرد آن ندازند اما ما شما را با چرخه عملکرد این سیستم تصفیه آشنا می‌کنیم.

یکی از رایج‌ترین انواع سیستم‌های تصفیه آب، مدل تصفیه آب زیر سینکی است که معمولا در خانه از آن استفاده می‌کنند و جای آن در آشپزخانه زیر سینک ظرفشویی است.

علت آن هم این است که آب تصفیه شده برای نوشیدن و پخت و پز در دسترس باشد.

مدل تصفیه آب زیر سینکی یک مدل دستگاه به نسبت ارزان قیمت است که کمک بسیاری در صرفه جویی در مصرف آب می‌کند و از طرفی فضای بسیار کمی را در یک مکانی که خارج از محدوده دید است، اشغال می‌کند.

نصب این سیستم تصفیه آسان است و شما با کمک یک فرد با تجربه و متخصص در این زمینه می‌توانید به راحتی این دستگاه را نصب کنید و از داشتن آب تصفیه شده و سالم لذت ببرید.

حال که با این دستگاه تصفیه آشنا شده‌اید ممکن است این سوال در ذهن شما پیش بیاید که آیا شما به تصفیه آب زیر سینکی در خانه خود نیاز دارید یا خیر؟ قطعا جواب به این سوال بسیار آسان است.

به هر حال اگر نیازمند آب سالمف تمیز و تصفیه شده هستید حتما باید یک دستگاه تصفیه در خانه خود داشته باشید.

همه ما می‌دانید که آب شهری دارای املاح مختلفی است که زیاد بودن این املاح و یا فلزات موجود در آب می‌تواند از کیفیت آن بکاهد و علاوه بر این برای سلامت فرد نیز مضر باشد.

از این رو دستگاهی به نام تصفیه آب طراحی شده است که کمک می‌کند مانند یک فیلتر تمام میکروب‌ها، املاح مضر و فلزات موجود در آب را از بین ببرد و آب آشامیدنی سالم تولید کند.

یکی از مزیت‌های استفاده از تصفیه آب زیر سینکی ایت است که تعداد مدل‌های طراحی شده از این دستگاه بسیار فراوان است و شما به عنوان خریدار می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها را که مناسب فضا شما است را انتخاب کنید تا دغدغه‌ای برای نصب آن نیز نداشته باشید.

علاوه بر این در میان مدل‌های مختلف موجود در بازار از این دستگاه، مدل بسیار پیشرفته آن نیز موجود است که قابلیت فیلتراسیون بسیار بلایی برای از بین بردن املاح و فلزات موجود در آب را دارد.

این مدل دستگاه ممکن است کمی گران‌تر از دستگاه‌های ساده تصفیه آب باشد اما قدرت بالاتری نیز دارد.

در این میان نیز تعداد کمی از مدل‌های دستگاه تصفیه آب زیر سینکی وجود دارد که قابلیت حذف فلزات سنگین مانند فلوراید، آرسنیک، رادیوم و فلزهای دیگری که وجود آن‌ها در آب موجب بیماری‌های گوناگون می‌شود را دارد.

یکی دیگر از مزایای دستگاه تصفیه زیر سینکی سرعت بسیار بالای آن در تصفیه کردن آب است به طوریکه شما می‌توانید در مدت زمان بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه یک بطری آب را از آب تصفیه شده پر کنید.

علت این سرعت نیز به خاطر این است که آب در مخزن فشار هیدرواستاتیک ذخیره شده است و همراه با یک فشار مطلوب ثابت است که کمک می‌کند با سرعت بالا آب تمیز در جریان باشد.

سیستم تصفیه آب زیر سینکی به شما این اطمینان را می‌دهد که هرگز نگران نشتی آب و ریختن آن از زیر سینک نباشید زیرا این دستگاه به صورت مستقیم توسط یک شیر منحنی به شیر آب اصلی متصل شده است در نتیجه یک سیستم کاملا یکپارچه به وجود می‌آید و شما می‌توانید بدون هیچ نگرانی از کار نکردن این دستگاه یا نشتی آب توسط شیر آب اصلی به شست و شو مشغول شوید.

همانطور که قبل‌تر هم به آن اشاره کردیم یکی از بهترین مزایای استفاده از تصفیه زیر سینکی جاگیری بسیار کم آن در زیر سینک ظرفشویی است و این یکی از بهترین مزایای استفاده از ین دستگاه است زیرا نه چندان بزرگ است که ظاهر زشتی به فضای آشپزخانه ندهد و نه در معرض دید افراد قرار دارد و داخل کابینت نصب می‌شود.

این مدل از دستگاه‌های تصفیه آب از دو لحاظ بسیار مقرون به صرفه هستند: قیمت اولیه و هزینه نگهداری.

از این رو این محصول یک گزینه بسیار عالی برای تمام افرادی است که به دنبال یک دستگاه تصفیه آب ارزان و البته کارآمد هستند.

به طور کلی شاید یکی از معایب اصلی که بتوان درباره این محصول ارائه داد این باشد که این دستگاه در هرجای خانه که نصب باشد فقط آب وارد شده به همان لوله را تصفیه می‌کند و این بدان معنا است که اگر این سیستم در زیر سینک آشپزخانه نصب باشد، تنها از شیر آب ظرفشویی شما می‌توانید آب تصفیه شده داشته باشید.

به همانی خاطر  است که توصیه می‌کنیم هنگام نصب این دستگاه جایی را انتخاب کنید که بیشترین نیاز را به آب تصفیه شده داشته باشد و یا سعی کنید برای هر فضایی یک سیستم تصفیه نصب کنید.

اگر شما در زیر سینک یک سیستم تصفیه آب نصب کنید، بایستی یک شیر آب مخصوص به آن نیز در کنار شیر آب اصلی نصب کنید که برخی افراد این مورد را یکی از معایب این سیستم تصفیه می‌دانند و شاید به نظرشان قرار گرفتن دو شیر آب بر روی ظرفشویی کمی ظاهر آشپزخانه را ناآراسته نشان ندهد.

البته ناگفته نماند که با استفاده از تصفیه آب زیر سینکی خطی دیگر این مشکل رفع می‌شود.

اما با این حال نصب مدل خطی این دستگاه کار بسیار دشواری است و از طرفی خواهان بسیاری در میان مردم نیز ندارد.

سخن آخر:
همه ما برای داشتن یک زندگی سالم و آرام نیازمند بهترین امکانات هستیم.

آب نیز یکی از مهم‌ترین عناصر زندگی ما است و داشتن آب با کیفیت و تمیز می‌تواند زندگی سالم‌تری را به همراه داشته باشد.

پس اگر به دنبال راهی برای داشتن آب مصرفی سالم هستید دستگاه تصفیه آب گزینه مناسبی برای شما است.

منبع: kitchenguyd
تکتم کوثری ادبیات انگلیسی و معماری خوانده.

اما کاش هنر میخواند! تکتم خیلی باسلیقه و منظم هست.

مترجمی زبان، ترجمه و کار با فتوشاپ از مهمترین کارهایی است که تکتم در طور روز انجام میدهد.

ساز مورد علاقه خانم کوثری پیانو است و در نواختن آن دستی بر کلاویه دارد! تکتم به حوزه دکوراسیون و چیدمان محیط بسیار علاقه داره و با هارمونی رنگ بسیار آشناست.

حوزه مد و زیبایی و فشن، از توانمندی های تکتم هست.

تکتم قریحه خاصی به طراحی داخلی خانه و دکوراسیون داره و گهگاهی نقاشی نیز می‌کشد.

تکتم کتاب‌های متعددی در حوزه هنر، روانشناسی، ادبیات، دکوراسیون داخلی و رنگ شناسی خونده و در کل علاقه خاصی به امور مربوط به خانه دارد.

پست قبلی
عیب یابی پنکه و بررسی ایرادات انواع پنکه
پست بعدی
نقشه سیم کشی کولر آبی و نکاتی که باید مدنظر داشت

کدام یک از انواع سرویس قابلمه، سالم‌تر و بهتر است؟

چگونه فلز زنگ‌ زده را رنگ کنیم؟

چگونه منزل خود را لوکس‌تر جلوه دهیم؟

برای خرید وافل ساز دستی، مینی و غیره چه نکاتی ضرورت دارد؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

Δ

شما با
ثبت سفارش رایگان

در سایت استادکار، چند پیشنهاد از استادکاران معتبر و متخصص منطقه خود دریافت می‌کنید.

همچنین هزینه پیشنهادی استادکار منتخب‌تان را پس از اینکه کار به اتمام رسید، پرداخت خواهید کرد.

در تمامی مراحل، از ثبت سفارش رایگان تا انجام کامل کار، تیم پشتیبانی و اجرایی استادکار در کنار شماست

دانلود اپلیکیشن مشتریان استادکار از کافه بازار
سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید
بازیابی پسورد
پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

آب هدیه خالق یکتا به انسان ، از نعمتهای بزرگ الهی ، سرچشمه حیات ، باعث طراوت و شادابی ، عامل پاکی و سرآغاز زندگی تمام موجودات روی کره زمین است .

اهمیت آب سالم در زندگی بشر به اندازه ای بزرگ است که توضیح آن در چند سطر یا چند صفحه میسر نیست .
شرکت آبگونه پالایش گستر نوین بزرگترین وارد کننده و تامین کننده دستگاه های تصفیه آب خانگی ، نیمه صنعتی و پیش تصفیه در کشور با تکیه بر تجربه کاری چند سال گذشته و با هدف تامین سلامت جامعه که در سالهای اخیر با شیوع ویروس منحوس کرونا به مخاطره افتاده و پیشگیری از ابتلا به بیماریهای عفونی ، کلیوی و دستگاه گوارش با همکاری پرسنل مجرب و کارآزموده و همگام با آخرین تکنولوژیهای روز دنیا در صنعت تصفیه ، با گردآوری مجموعه ای کامل و بی نقص از دستگاه های تولیدی توسط بهترین و معتبر ترین برندها در صنعت تصفیه آب گام بزرگی در راستای سلامت خانواده و جلب رضایت حداکثری شما هم میهنان عزیز برداشته است .

محموعه آبگونه امیدوار است با گسترش روز افزون فرهنگ بهداشت در جامعه و درک بیشتر موضوع اهمیت استفاده از آب شرب سالم در زندگی توسط خانواده های ایرانی شاهد بهبود و ریشه کن شدن بیماریهای عفونی و گوارشی ناشی از مصرف آبهای آلوده باشیم .

در این راستا شرکت آبگونه خود را موظف به ارائه مشاوره صحیح و اصولی به خریداران گرامی و همراهی قدم به قدم جهت انتخاب بهترین ها توسط شما عزیزان نموده و ضمن ارسال و نصب رایگان کلیه محصولات خریداری شده توسط سفارش دهندگان محترم در شهر تهران و ارسال محصولات از طریق موسسات معتبر حمل و نقل مخصوص سفارش دهندگان محترم در کلیه شهرستانها در سراسر ایران ، با ارائه ضمانت نامه های استثنائی دو ساله در سطوح برنزی ، طلائی و الماس همراه با خدمات پس از فروش مادام العمر، اصالت و کیفیت دستگاه ها و خدمات مطلوب خریداران گرامی را تضمین مینماید .

جهت اطلاع از پیشنهادات شگفت انگیز در جشنواره زمستانه ، ثبت سفارش و خرید دستگاه های تصفیه آب به صفحه اصلی آبگونه مراجعه فرمایید .

جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب  زیر سینکی خانگی تماس با کارشناسان فروش و اخذ مشاوره رایگان به صفحه تماس با ما مراجعه فرمایید .

اشتراک در
اطلاع از
امتیازدهی
0 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها